کذب بودن مشاهده ویروس بیماری ابولا در بین شهروندان کرمانشاهی
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعات در مورد موضوعات بهداشتی و خوراکی در کرمانشاه پس از خبر کذب وجود خرماهای مسموم در این شهر به دروغ به توزیع دلسترهای آلوده منتهی شد؛ البته قبل از آن نیز وجود کالباس‌های آلوده به ویروس فلج‌کننده در کرمانشاه شایعه شده بود.

این اخبار کذب و بی‌اساس از سوی منابع نامشخص انتشار یافته و قطعاً هدفی جز تشویش افکار عمومی را دنبال نمی‌کند، بی‌شک مسئولان مربوطه نباید نسبت به منابع این اخبار کذب بی‌تفاوت باشند، چراکه نظم و آرامش جامعه گاهی با چنین اخبار بی‌اساسی به‌هم می‌ریزد.

خبرگزاری فارس استان کرمانشاه بنا بر وظیفه ذاتی خویش، هر بار به ‌عنوان رسانه پیش‌رو در این موارد در راستای کسب اطلاع از مسئولان مربوطه و تکذیب این شایعات دروغین از سوی منابع موثق برآمده است تا شهروندان بدون توجه به این اخبار کذب به زندگی روزمره بپردازند.

طی چند روز گذشته نیز شایعاتی در مورد مشاهده ویروس بیماری ابولا در بین شهروندان کرمانشاهی نقل شده است که قطعاً اگر چنین موضوعی صحت داشت، مسئولان مربوطه در راستای اطلاع‌رسانی به مردم و انجام اقدامات لازم لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

خبرنگار فارس در کرمانشاه این بار نیز موضوع را از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جویا شده که باز هم این موضوع کذب از آب درآمده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تکذیب مشاهده ویروس بیماری ابولا در بین شهروندان کرمانشاهی گفت: این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد.

مهدی محمدی با تاکید بر اینکه حتی یک مورد از این بیماری نیز در کرمانشاه وجود ندارد، اظهار کرد: تعدادی پوستر برای رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به این بیماری نیز جهت افزایش آگاهی مردم در داروخانه‌های سطح شهر توزیع شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم نباید نگران این اخبار دروغین باشند، تصریح کرد: بی‌شک مسئولان با مردم صادق هستند و برای حفظ سلامت مردم و ارائه خدمت به آنان تمام توان خود را به ‌کار می‌گیرند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com